W obiektywie: Gdańsk - Park Oliwski

Pamiętacie jak kilka miesięcy temu uznałam, że fajnie będzie wprowadzić na bloga serię pt."W obiektywie."? Ja pamiętam. Pomysł był dobry, problem w tym, że po dwóch takich wpisach zaniedbałam sprawę. Jednak teraz mamy wakacje. Pora wszystko nadrobić! Przychodzę do Was ze zdjęciami prosto z  jednego z moich ulubionych miejsc w moim mieście - Parku Oliwskiego. 



























To już wszystko co dla Was dzisiaj przygotowałam! Koniecznie dajcie znać w komentarzu jak podobają Wam się zdjęcia! 

8 komentarzy:

  1. Mój kochany park. Zimą też wyglądał przepięknię oświetlony tysiącem lampek. Bardzo dobre zdjęcia! Jakim aparatem robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh parki... Jest gdzie zaszaleć z aparatem ;) Moim zdaniem w tej sesji najlepszym ujęciem jest pierwsze wrzucone makro (te błękitne kwiaty i ich kontrast z tłem... miodzio!). Za to na zdjęciu parku to tylko niebo odratować i byłoby ekstra ;)
    W razie czego służę presetem do szybkiego "ratowania" nieba ;) (wiem, czasem tej bieli sie nie uniknie... ona po prostu jest na niebie, w postaci cienkiej warstwy chmurek - ale w postprodukcji czasem warto z tym powalczyć ;))
    http://eobrazy.cal24.pl/tutoriale/niebo-w-miejscu-przepalen/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Aż mam ochotę tam pojechać, świetnie uchwyciłaś piękno tego parku ♥

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam również do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejezdzalam ostatnio przez Gdańsk Ale tak szybko ze nie było chwili Na zwiedzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowe miejsce♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że do tego wróciłaś, bo zdjęcia są piękne i chciałabym częściej czytać i oglądać takie wpisy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń