4 filmy, które warto obejrzeć

Bardzo chciałam napisać jakiś "mądry wpis na poważny temat" ale...litości. Biorąc pod uwagę, że mamy wakacje a ja mam ograniczoną ilość czasu jaką mogę przeznaczyć na pisanie,  postanowiłam dać mojemu mózgowi tydzień wolnego. Dlatego dzisiaj mam dla Was cztery filmy, które (moim skromnym zdaniem) naprawdę warto obejrzeć! 
Na początek proponuję Wam coś , co śmiało możecie obejrzeć całą rodziną i każdy znajdzie w tym filmie coś dla siebie. Wiem, że była też książka za którą ja osobiście nie chciałam się zabrać. Czekałam na film. Nie zawiodłam się. Cztery różne spojrzenia na życie, cztery sposoby na ukazanie uczuć i pokazanie relacji pies-człowiek. Ale tylko jedno prawdziwe przywiązanie. Jeśli chcecie się pośmiać ale i wzruszyć, ten film powinien się Wam spodobać! 

Ten film oglądałam ponad rok temu. Pamiętam, że na początku nie byłam przekonana do tego by go oglądać. Myślałam, że to kolejna ckliwa historyjka o ciężko chorej dziewczynie i zakochanym w niej chłopaku. Prawda była taka, że w tym filmie jest wszystko. Zauroczenie, siła przyjaźni , walka o spełnienie swoich największych marzeń. Ten film pokazał mi, że najważniejsze w życiu to nigdy się nie poddawać i nie rezygnować z obranych celów. Banał? Być może. Ale film i tak polecam!


W tym filmie zobaczymy aż dwie byłe gwiazdki Disneya. Myślałam, że w jakiś sposób przeszkodzi mi to w odbiorze filmu, jednak tak się nie stało. Historia opowiada nam o tym, jak matka głównej bohaterki próbuje ułożyć sobie życie z nowo poznanym mężczyzną. Jednak od samego początku możemy zauważyć, że coś jest nie tak jak powinno być. Zarówno ojciec jak i syn zachowują się podejrzanie. Osobiście uważałam, ze od początku wiem kto jest złym bohaterem. Kolejne fakty ujawniane w filmie pokazały mi, że mocno się myliłam. Jeśli chcecie trochę pomyśleć przy oglądaniu i pobawić się w detektywa, to całkiem przyjemny film. 


Ostatnia ale zdecydowanie nie gorsza od pozostałych pozycja. "Aż do kości" to najnowsza produkcja Netflixa. Kolejna opowieść o bardzo poważnej chorobie. Fakt, że ten film ma swój klimat, który jest ciężki. Ale opowieść świetnie przeplata ciężkie momenty, dające do myślenia z moemntami lekkimi i przyjemnymi. Nie powiedziałabym, że świetnie pokazuje realia anoreksji, jednak pozwala wczuć się choć trochę w to, co przeżywa osoba cierpiąca na taką chorobę. Genialnym ruchem było również obsadzenie w głównej roli, aktorki, która naprawdę tej choroby doświadczyła. Tego filmu nie polecam wszystkim bo jego oglądanie może być traumatyczne dla osób, które kiedyś walczyły z tą chorobą. Ale jeśli macie mocne nerwy lub jak ja jesteście po prostu ciekawi, naprawdę warto go obejrzeć!

To już wszystkie filmy o których chciałam Wam napisać w tym wpisie. Dajcie znać jeśli widzieliście jakikolwiek z nich i podzielcie się opinią na jego temat w komentarzu! A jeśli nie mieliście okazji zobaczyć tych filmów, nadróbcie to koniecznie! 

10 komentarzy:

  1. Czytałam książkę na bazie której powstał "Był sobie pies" i choć to pewnie fajny film rodzinny to mi na niego szkoda czasu ;P Nic nowego raczej do mojego życia nie wniesie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego zestawienia kojarzę tylko był sobie pies. Ale pozostałe może kiedyś nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ósmoklasiści nie płaczą, mam ten film i czasem do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych czterech oglądałem ,,Był sobie pies". Mega film. Bardzo prosty i zabawny. Idealny wręcz na rodzinne oglądanie. Przyznam się szczerze, że trochę się wzruszyłem na nim.

    ,,Koszmar córki" to raczej nie moje klimaty ale ,,Ośmioklasistów..." i ,,Aź do bólu" zamierzam koniecznie nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale chętnie obejrzę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje są, za dużo wolnego czasu też jest, więc chyba obejrzę jakąś komedię :)

    https://rudyszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Aż do kości" na 100% obejrzę - ostatnio lubię takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham 'Ósmoklasiści nie płaczą' jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych filmów :)
    Koniecznie muszę zobaczyć 'Aż do kości', wydaje się niesamowicie ciekawy.
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, akurat szukałam filmu do obejrzenia z chłopakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat nie znam żadnego z nich Ale mi ciężko się zabrać za filmy. Czytanie wydaje mi się przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń